El Concello de Vilalba ha ejecutado la renovación integral del firme en el vial de acceso al barrio de Fontiñas, en el tramo que comunica directamente con la calle Conde Pallares y que presentaba un avanzado deterioro. La obra, con una inversión total de 30.824 euros, está financiada a través del convenio impulsado por la Alcaldía con la Diputación de Lugo, mediante el cual la institución provincial destina más de 260.000 euros a mejoras de infraestructuras en Vilalba.
Los trabajos, que comenzaron a finales de la pasada semana, consistieron en el fresado y repavimentación completa del vial, y se prevé que concluyan en los próximos días, completándose posteriormente con el pintado y la señalización horizontal correspondiente. La alcaldesa, Marta Rouco, destacó que se trata de «unha intervención moi demandada polos veciños e veciñas da zona, á que demos resposta no menor tempo posible». Añadió que «sacamos a licitación a obra o pasado mes de outubro e hoxe xa está practicamente finalizada, o que demostra o compromiso deste goberno local coa mellora continua das infraestruturas e da calidade de vida en todos os barrios da vila».
Rouco subrayó que «seguiremos traballando para avanzar na mellora das infraestruturas municipais e atender as necesidades que nos trasladan os veciños e veciñas, que son sempre a nosa prioridade».