El Concello de Vilalba instaló cuatro cámaras de vigilancia en el aparcamiento subterráneo de la Praza da Constitución con el objetivo de reforzar la seguridad y ofrecer mayor tranquilidad a las personas usuarias. Dos de los dispositivos estarán conectados de forma permanente con la Policía Local, lo que permitirá una respuesta más rápida ante posibles incidencias o actos vandálicos, mientras que las otras dos cámaras se destinarán a la lectura automática de matrículas y al control del tiempo de estacionamiento, facilitando así una rotación adecuada de vehículos.
Marta Rouco, alcaldesa de Vilalba, explicó que esta actuación responde a la voluntad del gobierno local de «mellorar a seguridade dos espazos públicos e ofrecer servizos municipais cada vez máis eficientes e cómodos para todos os vilalbeses». Añadió que «queremos que quen aparque neste espazo o faga con total tranquilidade. Estas novas cámaras permitirán previr incidencias e actuar de inmediato se se produce algún tipo de problema».
La regidora subrayó que «as cámaras reforzan a confianza no uso dun espazo moi empregado» e incidiu en que «o obxectivo do Concello é garantir a seguridade e o bo uso dun servizo público moi demandado».