El Concello de Vilalba ha resuelto la convocatoria de ayudas para la adquisición de material escolar destinadas al alumnado de Educación Infantil, de las que se beneficiarán 121 familias. La inversión municipal asciende a 9.900 euros y se dirige a niños y niñas de entre 3 y 6 años.
Las aportaciones, que se dividen en dos tramos de 75 o 100 euros en función de la renta per cápita, «xurdiron para cubrir os gastos de material escolar dunha franxa de idade que non conta con achegas de ningunha outra administración», según explicó la alcaldesa Marta Rouco. En esta edición aumenta el número de familias beneficiarias respecto al año anterior.
El plazo para justificar los gastos finaliza el 1 de octubre. «As familias poderán investir estas axudas na compra tanto de libros de texto como de calquera outro material escolar, incluídos por exemplo os mandilóns; o que deben lembrar é que teñen que xustificar os gastos sempre mediante factura», indicó Rouco. El listado de beneficiarios puede consultarse en el tablón de anuncios de la sede electrónica del Concello de Vilalba.