La Agrupación Socialista de Vilalba presentará enmiendas a los Orzamentos de la Xunta de Galicia, ya que considera que las cuentas confirman «o abandono sistemático do noso Concello por parte do goberno galego desde 2019». Paula Vigo, secretaria de Política Municipal de la ejecutiva local, señaló que «Vilalba tamén existe, e, de feito, somos o cuarto Concello da provincia en número de habitantes».
Vigo lamentó que las inversiones autonómicas para el municipio sean «nin a pedrea», una situación que calificó de «inasumible tendo en conta os proxectos pendentes da Xunta en Vilalba». Añadió que «somos unha veciñanza de segunda para o goberno de Rueda e non podemos permitilo».
El PSdeG vilalbés pidió además al PP local que se sume a estas reivindicaciones y «concrete que novos proxectos impulsou a Xunta aquí nos últimos seis anos». Los socialistas detallarán en los próximos días las enmiendas que presentarán y exigirán al Ejecutivo autonómico la inclusión de sus demandas en los Presupuestos de 2026.