Marta Rouco, alcaldesa de Vilalba, y Luis Fernández, concelleiro de Infraestruturas Urbanas, supervisaron el avance de las obras de mejora del firme en varias calles del polígono industrial. El Concello fue el encargado de elaborar el proyecto de obra, «moi traballado e deseñado para optar a unha convocatoria de subvencións de concorrencia competitiva da Consellería de Industria, nas que se valoraron por puntos as actuacións», explicó la regidora.
Las obras cuentan con un presupuesto de 190.000 euros, de los que 70.000 son fondos propios del Concello y 120.000 proceden de la subvención obtenida. Los trabajos permitirán renovar el firme y la señalización en las calles do Castiñeiro, do Salgueiro y Acivro. Está previsto que concluyan a mediados de octubre y permitirán mejorar el tráfico y la seguridad viaria en vías muy transitadas por camiones y vehículos pesados.
«Con este tipo de actuacións damos resposta ao compromiso acadado coa Asociación de Empresarios para mellorar as dotacións públicas do polígono», añadió Marta Rouco.