El PP de Lugo intensificará la presión para que el Gobierno provincial trate «igual» a todos los concellos
Los diputados provinciales del PP pusieron fin a la ronda de reuniones con alcaldes y portavoces de todos los concellos, con un último encuentro con los representantes de la Montaña lucense. En esta cita, en la que participaron Antonio Ameijide, José Pardo, Francisco Balado y Jesús Núñez junto a Paula Prado, secretaria general del PPdeG, y Elena Candia, presidenta provincial del PP, acordaron «manter a presión sobre o PSOE e o BNG na Deputación de Lugo de todas as formas posibles ata acadar un trato igualitario para todos os lucenses, independentemente do municipio no que vivan».
Los representantes municipales coincidieron en señalar «a gran necesidade de que a Deputación de Lugo colabore de forma igualitaria con todos os municipios da provincia», criticando que «o que están a facer PSOE e BNG dende o goberno provincial é dar cartos ilimitados aos seus afíns, afogando e case asfixiando a máis da metade de veciños da provincia e aumentando as desigualdades entre concellos». Ante esta situación, los diputados populares se comprometieron a «incrementar a presión» sobre el gobierno de José Tomé «ata acadar unha igualdade real».
Paula Prado, expresó su apoyo a los representantes locales y agradeció «o traballo que están a realizar todos os representantes do PP nos diferentes concellos», asegurando que «a pesar de todos os atrancos que poñen dende o goberno da Deputación, o traballo está a ser bo». Prado animó a los cargos populares «a seguir traballando para recuperar en dous anos o goberno da Deputación de Lugo e así acadar a igualdade que PSOE e BNG negan a todos os lucenses». Además, los representantes del PP reclamaron una mejora urgente en el mantenimiento de la red viaria provincial, que calificaron de «perigosa» por su deterioro, y denunciaron la «falta de colaboración» del gobierno provincial en competencias propias como la recogida de animales o el ciclo del agua.