El portavoz del Partido Popular en la Diputación de Lugo, Antonio Ameijide, visitó la carretera LU-P-5001 en Quiroga junto a la presidenta local del PP, Rosa Arza, y el portavoz municipal, Adrián González. Aunque la vía fue objeto de un reciente arreglo entre Villarbacú y el tanque de Bustelo, los populares denuncian deficiencias notables en el tramo entre el cruce das Eiras y Fisteus, especialmente en la zona da Goia, donde parte de la calzada cedió y se cubrió con tierra.
«Ninguén pode entender que José Tomé, o PSOE e o BNG teñan nesta situación esta estrada provincial», señaló Ameijide. «O máis normal é que cando se realizan uns arranxos se realicen ben, porque facelos de calquera forma, ademais de poñer en risco a seguridade, o que fai é enfadar máis aos veciños».
El PP recuerda que esta situación se suma a la de la carretera LU-P-5002, que da acceso al Miradoiro da Conchada, donde también denunciaron baches de grandes dimensiones, señalización deficiente y curvas sin protección. «Hai anos que non se realiza nin o máis mínimo traballo de conservación, porque fochancas deste tamaño non aparecen nunha semana nin nun mes, son anos e anos de abandono», concluyen.