El PP pide a la Diputación un convenio con Paradela para mejorar los accesos a ocho núcleos rurales
Los diputados del Grupo Provincial Popular solicitarán en el próximo pleno que la Diputación apruebe la firma de un convenio de colaboración con el Concello de Paradela para financiar las obras de «pavimentación e mellora dos accesos a Mazo, Ferreira, Cerxedo, Reigañas, Santalla, Pol, Pacios e Tellada», con un presupuesto total de 422.325,78 euros. Los populares piden que el ejecutivo provincial «dea mostra desa igualdade da que presume» e impulse el acuerdo.
Desde el grupo provincial explican que el convenio «non debería de atopar trabas» ya que «falamos dunha competencia da Deputación, a colaboración cos concellos, e, por outra banda, dun acordo xa aprobado no Concello de Paradela co voto a favor do deputado Iván Castro». El pleno municipal de Paradela aprobó el pasado 31 de julio por unanimidad solicitar a la Diputación este convenio de cooperación.
Los diputados del PP subrayan que las vías que conectan los ocho núcleos «están moi deterioradas» y que el Concello de Paradela «carece dos medios materiais, económicos e persoais para a execución directa das obras». Por este motivo, defienden que «o sentido común indica que a Deputación pode e debe colaborar mediante un convenio interadministrativo de cooperación, ao igual que realiza con outros concellos, que permita o financiamento e execución dos investimentos necesarios».