La tradicional procesión puso el broche final al Entroido 2026 tras una edición marcada por la alta participación y el éxito del desfile de comparsas
El tradicional Enterro da Sardiña puso en la tarde-noche de este Miércoles de Ceniza el punto final al Entroido 2026 en Monforte, en una de las ediciones más exitosas y participativas de los últimos años.
La procesión estuvo encabezada por el alcalde, José Tomé Roca, acompañado por la teniente de alcalde, Gloria Prada, y varios miembros del equipo de gobierno municipal.
La Cofradía do Santo Enterro da Sardiña partió a las 20.00 horas desde la Praza de España y recorrió entre lágrimas y cánticos el tramo peatonal de la rúa Cardenal, la Avenida de Galicia y el Campo de San Antonio hasta llegar a la Praza do Concello, donde tuvo lugar la lectura de coplas y rogativas. Posteriormente, la comitiva continuó hasta la Ponte Medieval, desde donde fue lanzada la sardina al río, cumpliendo así con el rito que simboliza el final del carnaval.
Con este acto, el Concello de Monforte de Lemos cerró oficialmente la programación del Entroido 2026, que destacó especialmente por el éxito del Desfile de Comparsas e Disfraces celebrado el Martes de Entroido.
“O xurado tívoo moi difícil na concesión dos 21.000 euros en premios que repartiu o Concello, porque todos os participantes inscritos, que foron arredor de 1.300, amosaron moi bos traballos e, sobre todo, moi boa actitude. E eso é un orgullo, porque o Entroido é unha celebración para desfrutar na rúa, para rir e para compartir a alegría con todos os veciños”, indica o Alcalde.
Asimismo, el regidor quiso agradecer “a implicación y a participación de todos os monfortinos e monfortinas que se inscribiron para concursar tanto no Martes de Entroido, como no Xoves de Comadres e Compadres, e tamén a aqueles que se disfrazaron pola súa conta, que foron moitos, e que contribuíron tamén ao éxito do Entroido en Monforte”