Después de que José Tomé anunciase su renuncia a la Presidencia de la Deputación de Lugo pero decidiese mantenerse como diputado no adscrito y como alcalde de Monforte de Lemos, el PP de la provincia pide también su dimisión de estos dos cargos al considerar que debe abandonarlos por «responsabilidade e coherencia».
Los populares expresan su «máximo apoio a tódalas mulleres e, particularmente, ás presuntas vítimas» que habrían denunciado a Tomé por acoso sexual a través de los canales internos del PSOE, según avanzó el programa Código 10 de la cadena Cuatro.
El PP critica que Tomé y el PSdeG «seguen sen dar explicacións sobre o acontecido, nin aclarar o contido das denuncias presentadas polas presuntas vítimas». Al mismo tiempo, asegura que respeta la presunción de inocencia, pero recuerda su «condena ante este tipo de condutas graves que merecen o seu profundo rexeitamento».
Los populares reclaman además a los responsables socialistas en Galicia y en la provincia que aclaren «se eran ou non coñecedores dalgunha das denuncias presentadas polas canles internas e, en caso afirmativo, adoptar medidas urxentes ante a súa propia inacción».
