El PP denuncia los retrasos de la Deputación de Lugo en residencias y cuestiona las exigencias a la Xunta

residencia antas de ulla
El Partido Popular ha acusado al gobierno provincial de Lugode incumplir sistemáticamente sus compromisos en la red de residencias de mayores, mientras critica que Pilar García Porto, exija explicaciones a la Xunta de Galicia, que "sí cumple" con los plazos y las inversiones previstas

Los diputados del Grupo Provincial Popular exigieron a la alcaldesa de Antas de Ulla y portavoz del PSOE en la Deputación, Pilar García Porto, “dar exemplo” y “traballar en serio na rede de residencias da Deputación de Lugo”, porque, según los populares, “esixe a outra administración o que ela mesma non é capaz de facer na que goberna”.

El PP considera “inaudito que a alcaldesa de Antas de Ulla e voceira do PSOE na Deputación pida explicacións a unha administración que cumpre, independentemente da cor política que goberne no municipio”. En palabras de los populares, “o único motivo polo que se nos ocorre que proteste a alcaldesa de Antas de Ulla é pola vergoña que deben sentir ao ver que a Xunta cumpre -coas obras, cos prazos- investindo 3,2M€ na residencia de Antas de Ulla” mientras que “o goberno provincial incumpre sistematicamente os seus compromisos cos veciños e veciñas da provincia”.

El PP recordó que “o goberno de PSOE e BNG mantén pechada a residencia de Becerreá rematada fai preto de 4 anos e para a que propoñen un prezo por usuario un 60% que no resto de centros da rede provincial”. Además, señalaron que otros centros presentan graves retrasos, incluyendo los de A Pontenova, Guitiriz, Folgoso do Courel, Portomarín y Cervantes, mientras que las prometidas residencias de Pantón, Saviñao y Ourol aún no se conocen.

Otro incumplimiento señalado es la puesta en marcha del servicio diurno de atención a mayores, ya que aunque algunas residencias abrieron en 2019, “ningunha presta o servizo de centro de día”.

Los populares exigen a García Porto “máis responsabilidade co seu propio traballo”, recordando que muchos vecinos llevan años esperando servicios que no llegan debido a “capricho político do presidente da Deputación e secretario xeral do PSOE na provincia”. Además, califican de “paradoxal” que la alcaldesa solicite reuniones con la Xunta mientras “o presidente da Deputación de Lugo non recibe a ningún alcalde do Partido Popular”.

Comentarios