«Esta non é unha festa calquera»: el presidente de la Diputación ensalza en Ribas de Sil «o valor da tradición e da vida no rural»

José Tomé inauguró este domingo la XXI Festa da Cereixa, do Viño e do Aceite, una cita que reunió a cientos de personas en la playa fluvial de San Clodio

El presidente de la Diputación de Lugo, José Tomé Roca, fue el encargado de pronunciar este domingo el pregón de la vigésimo primera edición de la Festa da Cereixa, do Viño e do Aceite, una de las celebraciones más emblemáticas de la Ribeira Sacra. Desde la playa fluvial de San Clodio, y ante cientos de asistentes, Tomé reivindicó el papel del medio rural, sus tradiciones y el trabajo de las personas que producen productos locales de calidad.

«Esta non é unha festa calquera, senón a expresión dunha identidade que medrou á beira do Sil, e dunha tradición que enche de sabor a nosa mesa e de sentido a nosa vida», afirmó durante su intervención.

Tomé recordó también su vinculación personal con la comarca, donde vive desde hace décadas y donde ha desarrollado su trayectoria política. «Aquí formei a miña vida. Aquí aprendín que nada é máis poderoso que a xente que cre no que fai», dijo, en un discurso que sumó emoción y reivindicación.

Durante su intervención, puso en valor el respaldo de la Diputación a esta celebración, a la que destina 9.000 euros a través del Plan Deputación, y citó otras iniciativas de apoyo al municipio, como la puesta en marcha de una residencia pública. «É unha resposta humana, próxima, que permite ás persoas maiores continuar vivindo no lugar onde sementaron a súa vida», subrayó.

La Festa da Cereixa, do Viño e do Aceite es un reflejo del dinamismo de Ribas de Sil, tal y como destacó Tomé, quien finalizó su pregón agradeciendo la implicación de la vecindad y reafirmando su compromiso con el rural lucense. «Grazas por demostrar, unha vez máis, que o mellor do rural non é o que se conta... senón o que se vive».