El PP de Pol exige aclaraciones sobre el uso del autobús municipal y advierte de posibles irregularidades
La portavoz del Partido Popular de Pol, Nicole Grueira, ha preguntado al alcalde, Lino Rodríguez, «se está a cumprir con toda a normativa vixente» que regula el uso del autobús municipal adquirido por el Concello el pasado año.
Grueira explica que esta semana han recibido varias quejas alertando de que, según la normativa actual, el vehículo no puede ser utilizado para el transporte de menores de edad, algo que, según aseguran, no se estaría respetando.
El uso del autobús está regulado por el artículo 105 de la Lei 16/1987, do 30 de xullo, de Ordenación dos Transportes Terrestres. Esta norma establece que, aunque los servicios prestados por los órganos de la Administración puedan considerarse como transportes privados complementarios y no requieran autorización previa, deben cumplir igualmente con las normas de transporte aplicables.
En base a esta normativa, el Concello de Pol debe garantir que «o condutor do autobús municipal teña unha relación laboral directa co propio Concello, que non se realice en ningún caso o transporte de menores, que se empregue o tacógrafo en desprazamentos superiores aos 50 quilómetros e que o condutor dispoña do Certificado de Aptitude Profesional (CAP) en vigo».
Ante esta situación, Nicole Grueira pregunta a Lino Rodríguez «se é certo que está a transportar menores, que ocorrerá no caso de que se produza calquera imprevisto». Y advierte: «Se se confirma este extremo queda claro que a irresponsabilidade do alcalde superou calquera tipo de límite».
Finalmente, la portavoz popular recuerda que «queremos acceder ao expediente completo do bus para coñecer todos os usos que se lle están a dar, así como todas as cesións que se realizan e as condicións que rexen as mesmas».