Los concelleiros del PP de Pol exigen disculpas por parte del alcalde
Los concelleiros del PP de Pol exigieron al alcalde Lino Rodríguez, que pida disculpas «polos insultos e faltas de respecto» que, según afirman, profirió contra Nicole Grueira, la portavoz del grupo, durante el pleno de ayer. «O insulto e as faltas de respecto non teñen cabida na sociedade, pero moito menos nunha administración pública na que estamos representando a todo os veciños de Pol», señaló Grueira, que acusó al regidor de recurrir al ataque personal ante la falta de argumentos políticos.
Según la portavoz popular, el alcalde «viuse moi arrinconado e sen saída ante a presión realizada polo Partido Popular, polo que optou polo camiño sinxelo: insultar e realizar faltas de respecto persoais». También criticó que el pleno tuviese una duración inferior a la habitual porque «o alcalde dixo que tiña un asunto que atender». En su opinión, esta decisión impidió que se abordasen todos los temas previstos y que la oposición pudiera formular todas las preguntas preparadas.
Grueira también criticó al regidor por la falta de previsión para reparar las pistas y caminos municipales. «O alcalde di que lle pedirá os cartos á Xunta porque á Deputación só llos pide para metelos no campo de fútbol», declaró. En su opinión, esta actitud demuestra que «en Pol temos un alcalde que, en lugar de preocuparse polas necesidades de todos os veciños, unicamente mira polo que a el lle importa: o fútbol».