El Partido Popular de Muras ha criticado hoy que en el último pleno municipal, Manuel Requeijo, alcalde por parte del BNG, hubiera confirmado que el Concello lleva aportando, desde 2015, dinero público "a un festival de música que se celebra en Santiago e cun marcado carácter ideolóxico". Dicho festival es el FestiGal, organizado por Galiza Nova, la organización juvenil del Bloque. Este año el gobierno local "regala" unos 544,50 euros a este festival mediante el patrocinio de la revista y el programa de este festival, "cunha clara orientación nacionalista que se celebra noutro lugar, curiosamente tamén gobernado polo BNG", indica la portavoz popular, Eugenia Requeijo.
La popualr critica que se "priorize sufragar una festival estreitamente vinculado á sua ideoloxía" fuera de Muras, en lugar de "ofrecer servicios aos veciños e veciñas de Muras". El alcalde animó a los vecinos a asistir, pero critican que "este gasto do Concello non nos beneficia directamente en nada", especialmente con la "crítica situación económica" en la que se encuentra el Concello, por lo que critica que el alcalde nacionalista, "en lugar de facer unha xestión económica responsable, regala diñeiro aos que comparten a súa ideoloxía", y a la vez, "non se interesa por impulsar as tradicionais celebracións do noso concello", y tampoco "se interesa por melloralas".
Los populares solicitaron el pasado mes de abril una reunión con el alcalde para tratar, entre otros temas, ideas para las ferias y eventos anuales, pero no han obtenido respuesta, y siguen esperando "a que o alcalde se sente a falar con nós":