Rubén Arroxo, teniente de alcalde de Lugo, visitó el CEIP Rosalía de Castro junto a Iria Buide, concelleira de Educación e Difusión do Coñecemento, y Alexandre Penas, edil de Infraestruturas. La Tenencia de Alcaldía está finalizando las obras de renovación de la rúa Cambria, con el objetivo de «crear un novo espazo de convivencia como o que podemos ver no norte da cidade, na contorna do Colexio Luís Pimentel». La actuación aplica el modelo de plataforma única con preferencia peatonal e incorpora nuevas zonas ajardinadas y bancos. «Xa podemos ver un entorno completamente novo, máis amable coas persoas e con maior seguridade peonil», afirmó Arroxo.
Los trabajos están prácticamente terminados, pendientes de la instalación del nuevo mobiliario urbano. Además, se modificó el sentido de circulación de la calle «para facilitar a fluidez do tráfico despois da renovación», señaló Arroxo, que precisó que este cambio se realizó «a partir das peticións veciñais». El CEIP Rosalía de Castro es uno de los cinco centros de la ciudad incluidos en el programa de vieiros escolares seguros, una iniciativa que «facilita a conciliación familiar, promove hábitos de vida saudables e reduce o tráfico rodado na contorna dos colexios». Según indicó Arroxo, esta actuación complementa el proxecto «Camiño ás Aulas».
La intervención incluyó la renovación de la calzada y las aceras, la creación de una plataforma única al nivel peatonal y la instalación de zonas ajardinadas y bancos en el acceso al colegio. También se renovaron las redes de abastecimiento y alumbrado, con nuevas canalizaciones y tuberías de fundición dúctil. La calle se construyó con hormigón desactivado, «unha solución estética e duradeira que reduce o mantemento dos espazos públicos», explicó Arroxo. La Tenencia de Alcaldía invierte 124.078,45 euros en esta actuación «para avanzar no obxectivo de aumentar os espazos de convivencia e mellorar as contornas escolares con zonas humanizadas». Nos vindeiros días instalarase o mobiliario urbano que completará a renovación.