Tomé participó en una jornada sobre emergencia climática en Ponferrada

José Tomé, durante la comparecencia para hablar sobre la emergencia climática en Ponferrada
photo_camera José Tomé, durante la comparecencia para hablar sobre la emergencia climática en Ponferrada
Afirma que la lucha contra el cambio climático «é a mellor política para frear o despoboamento»

José Tomé, presidente de la Diputación de Lugo, participó este lunes en una de las mesas de debate de la convención «Por un Pacto de Estado fronte á emerxencia climática», que se celebra en Ponferrada. En la cita intervinieron también Sara Aagesen, vicepresidenta tercera del Gobierno y ministra para la Transición Ecológica y Reto Demográfico; Luis Planas, ministro de Agricultura, Pesca y Alimentación; Fernando Grande-Marlaska, ministro del Interior; y Diana Morant, ministra de Ciencia, Innovación y Universidades.

Tomé destacó que en la provincia de Lugo «sabemos ben que o futuro dos nosos pobos depende, en boa medida, da nosa capacidade para converter a sustentabilidade nunha oportunidade de desenvolvemento». Subrayó que el convenio para la creación del Centro de Innovación Territorial (CIT) «intégranos na rede e establece un marco estable de colaboración público-privada para mobilizar financiación, coñecemento e innovación» con el fin de «dinamizar a economía local, xerar emprego e fixar poboación, conectando o territorio coas universidades, centros de investigación e empresas».

El mandatario provincial explicó que el CIT de Lugo «nace cunha vocación clara: ser un punto de encontro, un espazo de coordinación e de impulso para todas as políticas e proxectos que a Deputación de Lugo vén desenvolvendo en favor do territorio e da súa xente». Añadió que el objetivo es que este centro actúe como «unha plataforma de sinerxías, integrando iniciativas que xa están en marcha» e impulsando modelos «máis eficientes e circulares» no sector agrogandeiro. «O noso compromiso é converter a innovación e a sustentabilidade no motor dun desenvolvemento próspero, demostrando que a loita contra o cambio climático é tamén a mellor política para frear o despoboamento», afirmó. La convención continúa esta tarde con nuevas mesas redondas y finalizará mañana con debates sobre la resiliencia hídrica, la respuesta ante las emergencias y la adaptación del sector primario al cambio climático.

Comentarios