El PSdeG-PSOE celebró este sábado su Comité Provincial en Lugo, un encuentro centrado en la cohesión interna, el balance del proceso congresual y la preparación de las municipales de 2027. José Tomé Roca subrayó la necesidad de “reforzar a acción territorial e o traballo municipal” y destacó que “o socialismo é máis necesario que nunca para garantir igualdade e servizos públicos fortes”.
Tomé valoró el cierre del ciclo congresual iniciado en 2024, que permitió renovar órganos y reforzar equipos. “Remata un período longo e comeza un novo tempo político coa vista posta nas eleccións municipais do ano 2027”, señaló, y destacó la importancia de actuar con coordinación y mensajes claros.
El Secretario Provincial calificó el proyecto socialista de “feminista, medioambiental e galego” y enfatizó la defensa de los servicios públicos, la mejora de infraestructuras y la igualdad. “Defendemos uns servizos públicos fortes porque son a garantía de igualdade. O contrario é a lei do máis forte”, advirtió.
En su intervención, José Ramón Gómez Besteiro apeló a la unidad y al refuerzo del trabajo territorial. “Hai que defender os intereses de Lugo fronte ao abandono do PP”, afirmó, destacando el papel de las alcaldías socialistas como ejemplo de buena gestión y servicio público.
El Comité Provincial finalizó con la renovación por aclamación de la Comisión de Listas del PSdeG en Lugo, encargada de organizar las candidaturas para futuros procesos electorales.