La concelleira de Cultura, Turismo e Promoción da Lingua, Maite Ferreiro, y la concelleira de Educación y DIfusión do Coñecemento, Iria Buide, han recibido esta mañana a Martín Casanova e Isabel Liñares, dos estudiantes que han conseguido las mejores notas de todo el municipio de Lugo en la convocatoria de este año de la Prueba de Acceso a la Universidad (PAU).
Martín, alumno del IES Leiras Pulpeiro, consiguió un 9,96 sobre 10, la nota más alta de todo el concello, mientras que Isabel, del IES Nosa Señora dos Ollos Grandes, anotó un 9,65, consiguiendo la segunda mejor nota. Ambos estudiantes han sido reconocidos por su excelencia académica, pero también por su implicación personal, disciplina y compromiso con el estudio, haciéndoseles entrega de un pequeño regalo. Los dos jóvenes planean estudiar Derecho y Medicina, respectivamente.
Iria Buide, concelleira de Educación, afirmó que "é un orgullo para Lugo contar con estudantes como Martín e Isabel, que representan o talento, a constancia e a capacidade crítica da nosa mocidade", valora su esfuerzo e indica que desde el Concello "reafirmamos o compromiso [...] coa educación pública como garantía de igualdade de oportunidades e futuro para todas e todos". Por su parte, Maite Ferreiro, concelleira de Cultura, indicó que "é esencial visibilizar exemplos coma estes, que amosan que a nosa mocidade está preparada para liderar con criterio e comrpomiso".