Rubén Arroxo, teniente de alcalde de Lugo, anunció que se ha registrado un nuevo récord de usuarios del autobús urbano durante el mes de julio de 2025, con un total de 186.454 billetes expedidos. Se trata de la cifra más alta registrada en ese mes desde que existen datos, lo que consolida la tendencia de crecimiento sostenido que viene experimentando el servicio en los últimos años.
«Xullo adoita ser un mes con pouco uso do bus urbano. A finalización do curso escolar e as vacacións reducen os desprazamentos, mais este ano seguimos a ver un aumento no uso do bus urbano, o que reflicte unha fidelización crecente da veciñanza co transporte público», señaló Arroxo. El dato de julio supera en 14.617 billetes la anterior marca histórica, alcanzada en 2024, cuando se habían expedido 171.837 billetes. En comparación con el mismo mes de 2019, antes de la pandemia, el incremento es de casi 70.000 usuarios.
«O bus urbano segue demostrando que é a mellor maneira de moverse por Lugo», añadió el teniente de alcalde. «Temos unha rede de liñas que conecta a preto do 90% da poboación e tarifas moi accesibles. Iso está a facer que cada vez máis xente escolla o transporte público no seu día a día», agregó.