La Real Academia Galega y la Fundación Barrié presentaron en Lugo la nueva edición de la campaña para elegir la Palabra del Año 2025, cuyo resultado se plasmará en el pavimento de la calle Menorca, conocida como el Paseo das Palabras do Ano. El público podrá enviar sus propuestas hasta el 1 de diciembre y participar en la votación final del 3 al 21 de diciembre, a través del Portal das Palabras, la web que ambas entidades promueven para difundir el léxico gallego.
Víctor F. Freixanes, académico y coordinador de la iniciativa, explicó que «a Palabra do Ano comezou en 2014 como unha palabra-crónica que representase o que fora o ano que remataba, pero co tempo incorporou tamén unha dimensión de esperanza e aposta polo futuro». En esa línea, recordó que en ediciones pasadas resultaron elegidas voces como afouteza, tanxugueiras, sentidiño o cantareira.
Diego Rodríguez, responsable de Patrimonio y Cultura de la Fundación Barrié, subrayó que «as palabras do ano en Galicia van tecendo, ano a ano, unha imaxe das nosas preocupacións, pero sobre todo dos nosos afáns coma sociedade». Por su parte, Rubén Arroxo, teniente de alcalde de Lugo, destacó «a importancia desta iniciativa na posta en valor da nosa lingua» y señaló que el Concello lleva años trabajando para consolidar la calle Menorca «como o gran paseo das Palabras do Ano».