El PSdeG anuncia posibles acciones frente al programa Código 10 por una «campaña de difamación»
El Partido Socialista de Galicia anunció que estudia todas las acciones posibles frente a lo que califica como una «campaña de difamación» del programa Código 10, emitido por la cadena Cuatro. Desde la formación sostienen que se trata de una actuación que afecta a un asunto sensible y que tiene consecuencias sobre distintos derechos de las personas implicadas.
El PSdeG afirma que «faltar á verdade, transmitir falsidades sen o necesario contraste e sen a oportuna réplica non só produce desinformación, senón que atenta gravemente contra a honorabilidade de moitas persoas» y subraya que «difamar non é informar». En este contexto, el partido sostiene que «xamais ningunha vítima se dirixiu á dirección do PSdeG» y que «a dirección do PSdeG sempre recomendou denunciar cando tivo coñecemento, a través dun terceiro, por primeira vez o pasado 7 de outubro, dun presunto acoso», asegurando que «mente quen diga o contrario».
Según expone la organización, miembros de la dirección atendieron en varias ocasiones a un familiar de la víctima y recomendaron presentar denuncia, además de solicitar explicaciones al presunto acosador. El PSdeG afirma que «cando se fixo pública unha denuncia contra o presunto acosador na canle fronte ao acoso do PSOE, aplicouse o Protocolo antiacoso do partido e pediuse a dimisión inmediata a José Tomé». Por todo ello, el partido considera que «todas as datas e feitos relatados por Besteiro, secretario xeral de Galicia, son veraces» y exige al programa una rectificación para que «se faga eco dos datos e actuacións achegados por esta parte» y se garantice una información «veraz e contrastada».