El PP sostiene que Tomé tiene un «Plan Deputación B»
El Grupo Provincial Popular acusó a José Tomé, presidente de la Diputación de Lugo, de mantener un «Plan Deputación B» para sostenerse en la institución y en el partido a nivel provincial. El portavoz Antonio Ameijide, señaló que en la última junta de gobierno se aprobaron dos convenios con un municipio gobernado por un alcalde socialista, uno por 137.151,71 euros y otro por 250.000 euros. «Curiosamente este último convenio por un importe coincidente cos últimos asinados con outros municipios gobernados por socialistas, confirmando así o imposto revolucionario que os rexedores do PSOE impuxeron a Tomé para que seguise á fronte da Deputación e do partido», indicó.
Ameijide denunció que «non se pode permitir, baixo ningún concepto, que Tomé satisfaga os seus intereses persoais cos cartos de todos os lucenses», y recordó que, según los populares, «unicamente son os concellos gobernados por PSOE e BNG os que se benefician dos convenios aprobados cada venres en Xunta de goberno». Añadió además que «o sectarismo do que José Tomé fai gala cada día é o que o levará a afundirse aínda máis, porque as vontades que se compran non duran no tempo».
Desde el Grupo Provincial Popular destacaron que la semana pasada también se aprobaron convenios por 262.977,50 euros con Vilalba y 249.000 euros con Pedrafita do Cebreiro, ambos gobernados por alcaldes socialistas.