El PP reclama que se mejore la seguridad contra incendios en O Ceao

Mar Carballas, en el polígono de o Ceao
Mar Carballas lamenta que el proyecto o de «Pavimentación de beirarrúas no Polígono Industrial do Ceao» se limite a un «simple lavado de cara»

El PP de Lugo criticó que el proyecto de «Pavimentación de beirarrúas no Polígono Industrial do Ceao», publicado este verano en la plataforma de contratación, se limite a un «simple lavado de cara» en lugar de apostar por una intervención «máis ambiciosa e transformadora». La actuación incluye varios tramos en las calles Industria, Agricultura y Factoría. La concelleira Mar Carballas subrayó que «estas obras serían unha oportunidade perfecta para avanzar tamén na seguridade contra incendios», mediante la instalación de hidrantes conectados a la red de abastecimiento. Estos dispositivos, recordó, «están deseñados para subministrar gran cantidade de auga aos bombeiros e persoal de emerxencias en caso de incendio».

Carballas explicó que O Ceao es un polígono antiguo en el que en el momento de su urbanización no se contempló la colocación de estos elementos. «Na actualidade os hidrantes existentes conectados á rede de abastecementos son insuficientes, dificultando o labor dos bombeiros», señaló. En este sentido, recordó que la normativa establece criterios claros para el emplazamiento y distribución de los hidrantes, que deben situarse en puntos de fácil acceso y cubrir un radio de unos 40 metros.

La edil popular insistió en que «aproveitar cada investimento público para dar resposta ás necesidades reais das empresas é a mellor forma de mellorar non só a imaxe senón tamén a seguridade e a competitividade do noso tecido industrial».