Antonio Ameijide, portavoz provincial del PP, pidió al gobierno provincial mayor rapidez en la convocatoria y resolución de las ayudas culturales. Señaló que «dende a súa convocatoria para a anualidade 2025 á resolución pasaron máis de 8 meses» y advirtió de que esta situación provoca renuncias y «pérdida del dereito a cobro» por parte de las asociaciones. El PP considera necesario revisar las bases para que las entidades dispongan de un plazo más amplio para ejecutar y justificar las actividades financiadas.
Ameijide afirmó que «a forma de xestionar a área de Cultura por parte do BNG xera un elevado número de renuncias» y que los retrasos «provocan que as entidades teñan que renunciar á axuda ao non poder cumprir prazos e compromisos». Criticó que la resolución de las subvenciones se produzca a finales de noviembre, con un plazo de ejecución que finaliza el 31 de diciembre, ya que deja menos de un mes para justificar el gasto. Esto impide a muchas asociaciones planificar actividades o garantiza la certeza de contar con los fondos concedidos.
El portavoz añadió que «moitas asociacións non poden organizar determinadas actividades porque non dispoñen da certeza de contar con ese apoio económico». Reclamó á área de Cultura «que traballe máis e se preocupe menos de intimidar funcionarios e de que instalacións visitan os deputados do PP». Ameijide concluyó que «non se lles pode poñer condicionantes ás entidades que serven de dinamizadoras sociais, especialmente no rural».