El PP lamenta el deterioro de la red provincial de carreteras
Antonio Ameijide, portavoz provincial del PP, criticó que José Tomé, presidente de la Diputación, presuma «do maior investimento na historia» de la red viaria provincial pese a que, según afirma, «os números e os feitos confirman que minte». Recordó que «o maior investimento na rede viaria provincial foi dun goberno do PP, que foi o que creou a rede que vertebra a provincia», y aseguró que los constantes accidentes derivados del «nulo mantemento» siguen provocando reclamaciones por responsabilidad patrimonial.
Según los populares, el estado de las carreteras provinciales «é moi perigoso» en 66 dos 67 concellos, porque «José Tomé só se preocupa de coidar as carreteras que percorren o municipio do que é alcalde». El grupo cita varios siniestros vinculados a baches de gran profundidad: en la LU-P-1611, el 11 de diciembre de 2023; en la LU-P-1706, con incidencias los días 3 de noviembre de 2024 y 2 de junio de 2025; y en la LU-P-3201, el 19 de mayo de 2024. Según Ameijide, «estas novas reclamacións seguen a darnos a razón e a amosar como PSOE e BNG, en lugar de manter a rede en boas condicións, o único que fan é mentir ao negar esta realidade».
El portavoz sostiene que «de nada serven os anuncios e os plans» y que las carreteras presentan «un estado moi malo de conservación». Añade que, en lo que va de año, ya se han resuelto en torno a 50 reclamaciones por daños en vehículos relacionados con el mal estado del firme y que existen numerosos puntos con accidentes repetidos «sen que PSOE e BNG se preocupen por poñer unha solución».