El PP critica que el Auditorio Fuxan os Ventos lleva cerrado todo el verano

Denuncian que el espacio está “secuestrado” por el BNG con la complicidad del PSOE y reclaman una ordenanza que regule su uso

El Partido Popular denuncia que el nuevo Auditorio Fuxan os Ventos, inaugurado en diciembre de 2024 tras una inversión de más de 20 millones de euros, lleva todo el verano cerrado. “A última actuación foi en maio e a próxima, se non hai cambios, non será ata o 20 de setembro”, señala el concejal Javier Vázquez.

Desde el PP piden la aprobación urgente de una ordenanza que establezca criterios claros y públicos para la programación y cesión del auditorio. “Este equipamento cultural, que debería ser un motor de actividade para a cidade, converteuse nun símbolo do sectarismo e do control político. Está literalmente secuestrado para o uso de quen interesa ao responsable de Cultura, e non nos referimos precisamente ao concelleiro”, añaden.

Los populares aseguran que administraciones y colectivos culturales han solicitado usar el auditorio sin recibir respuesta del gobierno local, evidenciando “a falta de vontade de abrir este equipamento á cidadanía”.

“Lugo merece un auditorio aberto, activo e accesible. Lugo merece cultura con maiúsculas, non propaganda encuberta nin instalacións pechadas por interese político”, concluye Vázquez.