El PP acusa a PSOE y BNG de gastar un millón de euros en el Castillo de Doiras para mantenerlo cerrado

FOTO GPP Castelo Doiras pechado (7)
Según el partido, el castillo fue adquirido a una fundación vinculada a un alto cargo socialista, quien habría obtenido un beneficio neto de unos 700.000 euros

Los diputados provinciales del Partido Popular, Antonio Ameijide y Jesús Núñez, junto al portavoz del PP en Cervantes, Óscar Fernández, visitaron el Castillo de Doiras y comprobaron que “segue pechado ao público”.

Ameijide recordó que “hai máis de medio ano que o PSOE e o BNG, dende o goberno da Deputación de Lugo, entregaron un millón de euros ao Concello de Cervantes para mercar este Castelo, nunha operación inmobiliaria, cando menos, cuestionable”. Según denuncian, meses después de esta compra, el castillo sigue sin abrir sus puertas.

La operación ha generado polémica desde su inicio, ya que el castillo fue adquirido a una fundación vinculada a un alto cargo socialista, quien, según el PP, habría obtenido un beneficio neto de unos 700.000 euros. Desde su compra, el único día en que el castillo estuvo abierto al público fue el de su inauguración. Desde entonces, “na propia páxina web do Concello de Cervantes figura como ‘pechado temporalmente’”, subrayan los populares.

Pese a los anuncios del Ayuntamiento y de la Diputación de que el castillo estaría disponible para los vecinos del municipio, de la comarca y para los turistas, “a realidade é moi diferente”, critica Ameijide.

“É curioso como cando o Castelo pertencía a unha Fundación privada podía visitarse, incluso con visitas organizadas pola propia Deputación, e agora que pertence a todos os veciños de Cervantes está pechado”, lamentou o voceiro.

Ameijide fue tajante al señalar que “queda confirmado que PSOE e BNG tiñan un único obxectivo: entregar un millón de euros a unha fundación controlada por un alto cargo do partido socialista”.

El portavoz del PP exige explicaciones públicas a PSOE y BNG: “Que intereses había para mercar este Castelo a unha fundación dirixida por un socialista? PSOE e BNG teñen que explicar publicamente os motivos de teledirixir este millón de euros para manter pechado este Castelo”.

Finalmente, Ameijide concluyó: “Non entendemos como a Deputación de Lugo financia compras millonarias, como este Castelo, para que despois o teñan pechado”.