El PP acusa al Gobierno provincial de «comprar vontades» con fondos de la Deputación

Los diputados provinciales populares durante un pleno
Los populares denuncian que PSOE y BNG destinan ayudas únicamente a concellos afines y crean un «Plan Deputación B» con fines políticos

El Grupo Provincial Popular acusa al Gobierno de la Deputación de Lugo de «iniciar dende as súas áreas a compra de vontades entre dirixentes da súa mesma cor política ou afíns». Según los populares, los diputados nacionalistas del «bigoberno tomaron boa nota» de la hoja de ruta marcada por José Tomé tras la reciente crisis interna y han comenzado a destinar fondos a concellos gobernados por PSOE y BNG.

Los diputados del PP afirman que en las dos últimas xuntas de goberno provincial se aprobaron convenios por un total de 595.796,75 euros con tres concellos. «Todos da súa cor política ou buscando comprar vontades», afirmaron. Entre ellos figuran acuerdos con los concellos de Quiroga, Samos y A Pobra do Brollón para distintas obras y equipamientos.

Los populares denuncian «a falta de igualdade e a arbitrariedade» con la que se reparten los fondos provinciales, «é dicir, de todos os lucenses», y sostienen que el Gobierno provincial está creando «un Plan Deputación B no que unicamente colabora con alcaldes socialistas ou nacionalistas». Añaden que «non criticamos que se colabore con concellos gobernados por PSOE e BNG, senón que só se colabore con eses municipios», lo que, según el PP, «incrementa as desigualdades entre os veciños da provincia en función do municipio no que residan».