Montse Valcárcel reclama en el Parlamento la finalización inmediata de las obras del histórico IES Lucus Augusti

“Seguimos traballando no Parlamento para que a Xunta asuma as súas responsabilidades e adopte de maneira inmediata as medidas precisas”, destacó la nacionalista

El Bloque Nacionalista Galego registró en el Parlamento de Galiza una iniciativa en la que solicita a la Xunta que actúe de inmediato para finalizar con garantías las obras de rehabilitación del IES Lucus Augusti, el instituto más antiguo de Galiza y un referente histórico y social en Lugo.

Las diputadas Montse Valcárcel, Mercedes Queixas, Olalla Rodil y Cristina Fernández Dávila denunciaron que las obras realizadas durante el curso 2024/25 “non respectaron o valor patrimonial do instituto nin garantiron as condicións mínimas para o desenvolvemento da actividade docente”.

Según explicó Montse Valcárcel, la comunidad educativa sufrió graves perjuicios: “non se protexeron axeitadamente os libros, o mobiliario nin as estancias patrimoniais, realizáronse traballos en pleno curso escolar, e a día de hoxe a situación é a dunha rehabilitación incompleta, con aulas sen portas, cableado á vista, problemas de conexión a internet e espazos fundamentais inutilizados como a biblioteca, a sala do profesorado ou o salón de actos”.

La nacionalista calificó de inaceptable que, tras un año entero de obras, el instituto esté “a medio facer, con multitude de deficiencias e unha sensación xeralizada de abandono”. Por ello reclama a la Xunta que actúe con responsabilidad y ponga los medios necesarios para que el IES Lucus Augusti recupere cuanto antes su plena actividad, preservando su valor patrimonial.

“O BNG seguirá traballando no Parlamento para que a Xunta asuma as súas responsabilidades e adopte de maneira inmediata as medidas precisas que permitan rematar as obras con todas as garantías, asegurando a protección do patrimonio e o dereito a un ensino público de calidade”, concluyó Valcárcel.