Miguel Fernández pide una reunión urgente con Rueda para desbloquear el Museo da Romanización

Miguel Fernández, alcalde de Lugo
photo_camera Miguel Fernández, alcalde de Lugo, durante una rueda de prensa
El alcalde denuncia el desvío de fondos y reclama a la Xunta que cumpla su compromiso con un proyecto estratégico para Lugo

Miguel Fernández,alcalde de Lugo, ha pedido una reunión urgente con Alfonso Rueda, presidente de la Xunta, para abordar la paralización del Museo da Romanización, proyecto estratégico bloqueado desde hace más de una década. Fernández mostró su preocupación tras constatar que la Consellería de Cultura desvió 250.000 de los 500.000 euros previstos en los Presupuestos de 2025 hacia otros fines, pese a que el compromiso inicial del Gobierno gallego ascendía a 10 millones de euros. «Tres anos despois non hai ningún avance nin garantía de cumprimento. O compromiso é nulo e todo son excusas», reprochó.

El regidor recordó que el Concello es la única administración que ha invertido en el proyecto, con 2,5 millones destinados a la compra del inmueble y cerca de 150.000 euros en conservación. Subrayó que el anteproyecto actualizado asciende a 15 millones de euros y que «non valen escusas: a Xunta está a investir máis de 17 millóns na recuperación do Pazo de Lourizán». Advertiu ademais que máis de 15.000 pezas arqueolóxicas da Xunta están sendo custodiadas polo Concello «por responsabilidade», mentres outras moitas continúan dispersas sen un espazo de referencia.

Fernández concluyó que Lugo «non pode permitir outro ciclo de desatención por parte do Executivo galego» e insistió en que «o Concello seguirá esixindo o cumprimento dos compromisos adquiridos para que o Museo da Romanización, un proxecto de cidade, de país e de memoria, poida converterse nun referente cultural e científico para Galicia».

Comentarios