Miguel Fernández insta a la Xunta a mantener una reunión sobre la Protectora de Animais

Miguel Fernández, alcalde de Lugo, durante el anuncio de la incorporación de Air Cargo Booking al fondo Lugo Transforma
photo_camera Miguel Fernández, alcalde de Lugo, durante una rueda de prensa
El alcalde asegura que «o goberno local ten os deberes feitos»

Miguel Fernández, alcalde de Lugo, anunció que ha instado a Ángeles Vázquez, conselleira de Medio Ambiente y Cambio Climático, a mantener una reunión de trabajo en la Casa Consistorial con el objetivo de avanzar en la firma de un convenio de colaboración entre todas las administraciones implicadas que permita cerrar la financiación necesaria para ejecutar la reforma integral de las instalaciones de la Protectora de Animales de Lugo. El proyecto, redactado por los arquitectos Manuel Cortón Muinelo y Diego Vila Fernández, contempla una inversión superior a los 517.000 euros y un plazo de ejecución de 36 meses.

«O goberno local ten os deberes feitos. Xa contamos coa consignación necesaria no Orzamento municipal deste ano para financiar a nosa parte. Queremos saber en que situación se atopa o Goberno autonómico e cal é a súa disposición real a colaborar de xeito inmediato, unha vez que a Deputación provincial xa confirmou a súa achega», explicó Fernández, quien añadió que el objetivo es «asinar un convenio o antes posible que garanta a viabilidade económica dunha actuación urxente e imprescindible».

El alcalde recordó que el Concello destinó más de un millón de euros a la Protectora en los últimos cinco años, además de acompañar el proceso técnico para la legalización de las actuales dependencias. «A Protectora realiza un labor encomiable desde hai décadas, atendendo a centos de animais abandonados cada ano. É de xustiza que conten cunhas instalacións dignas e adaptadas á normativa», afirmó Fernández, quien insistió en que «agora é o momento de que todas as administracións sumen esforzos para facer realidade un espazo moderno e eficiente para a protección e o coidado dos animais».

Comentarios