Miguel Fernández estima que el mural de las escaleras de la Rúa Santiago se convertirá en un referente artístico de Lugo
Las escaleras que unen la Rúa Santiago con Cidade de Viveiro son, en opinión del alcalde Miguel Fernández, «un novo referente do emprego do arte urbano para a recuperación e humanización de espazos públicos». Visitó el lugar con el concelleiro Jorge Bustos para comprobar el avance del mural que están a punto de finalizar los artistas Diego As, Muro Mola y Van Kraft. La intervención transformará por completo el aspecto de este paso entre calles, situado frente al colegio San José.
El regidor destacó que «esta nova intervención artística sigue a estala do programa municipal Urban Cores e está chamada a ser un novo referente turístico e artístico para a cidade, como o son os anteriores murais realizados desde a área de Xuventude do Concello de Lugo». Añadió que «estes murais non só embelecen, senón que converten estes espazos nun punto de interese e orgullo para a comunidade e á veciñanza».