Maite Ferreiro, concelleira de Cultura, Turismo e Promoción da Lingua, se desplazó a Fitur para promocionar la ciudad de Lugo y sus valores turísticos. La edil explicó que «o obxectivo deste ano é continuar amosándolle ao resto do mundo Lugo e os seus valores paisaxísticos, gastronómicos e culturais e convidar a visitantes de todo o mundo a descubrilo con nós».
Ferreiro señaló que la campaña de este año, bajo el lema «Lugo é o match», se centra «non só no potencial da cidade» y en la promoción de la oferta museística, tanto municipal como de otras administraciones. En este sentido, citó espacios como el Museo Provincial y la Domus do Mitreo, a los que se refirió como ejemplos de la «gran calidade» de las salas museísticas de la ciudad.
En el marco de la acción promocional, la concelleira puso en valor la combinación de patrimonio histórico, entorno natural y gastronomía, y anunció que «no vindeiro mes de agosto, Lugo será unha das mellores localizacións de Galiza e do mundo para observar o eclipse solar», con el objetivo de situar la ciudad como un punto de interés para visitantes que buscan una escapada con contenidos culturales y experiencias vinculadas al territorio.