Rubén Arroxo, teniente de alcalde de Lugo, informó de los principales acuerdos adoptados en la Xunta de Goberno Local, entre los que destaca la ratificación de la adhesión de Lugo a la Rede de Cidades que Camiñan y la apertura del procedimiento de contratación del servicio de atención al público del Espazo Memoria Viva, situado en el Cementerio Municipal de San Froilán.
Arroxo explicó que la Rede de Cidades que Camiñan «é unha asociación internacional sen ánimo de lucro que integra 87 cidades e 3 deputacións, representando máis de 9,7 millóns de habitantes». La red promueve proyectos que fomentan la accesibilidad, la seguridad vial, la calidad ambiental y la autonomía infantil. «Con esta adhesión, Lugo reafirma o seu compromiso cun modelo de cidade máis amable, segura e sostible, onde camiñar sexa unha opción cómoda e prioritaria», destacó el teniente de alcalde, quien añadió que «queremos un Lugo pensado para as persoas, que recupere o espazo público e promova hábitos saudables de mobilidade».
La Xunta de Goberno aprobó también la apertura del procedimiento de contratación del servicio de atención al público del Espazo Memoria Viva, con un presupuesto máximo anual de 9.985,04 euros y una duración de un año prorrogable hasta cinco. Este espacio, comisariado inicialmente por Ana Goy Diz, acoge la exposición permanente «As necrópoles lucenses: do Cemiterio Xeral de Magoi ao Cemiterio Municipal de San Froilán», resultado de un proyecto conjunto entre el área de Participación y la Universidade de Santiago de Compostela. «Ambos acordos reflicten o modelo de cidade que defendemos: un Lugo que coida da súa memoria e aposta polo futuro desde a sustentabilidade, a participación e o benestar cidadán», concluyó Arroxo.