Lugo prepara un plan piloto de taxi a demanda para parroquias sin transporte urbano

Rubén Arroxo explicó la iniciativa a los vecinos de Labio
El Concello estudia un sistema con rutas predefinidas y billete a precio del bus urbano

Rubén Arroxo, teniente de alcalde de Lugo, y Cristina López, concelleira de Participación e Servizos á Veciñanza, mantuvieron una reunión con vecinos de Labio, uno de los núcleos seleccionados para el plan piloto de taxi a demanda. Arroxo explicó que «Lugo pode ser a segunda cidade do estado en contar cun sistema que permita á veciñanza das parroquias sen servizo de bus solicitar un taxi para achegarse ata a cidade a custo reducido».

El responsable municipal señaló que «poñeremos en marcha un servizo para que a veciñanza, baixo demanda, poida facer os seus desprazamentos, xa que o bus urbano non pode chegar ás 54 parroquias». El Concello analiza esta alternativa para ofrecer una opción de movilidad en zonas sin conexión regular.

El modelo prevé la creación de una plataforma de control que permita conocer la demanda y registrar los desplazamientos. El servicio funcionará de forma similar al bus urbano, con rutas predefinidas que conectarán las parroquias con la ciudad y con el precio del billete del bus urbano, siempre que la solicitud se realice con antelación.