Lugo pondrá en marcha un taxi a demanda en las parroquias rurales

El transporte rural a demanda requerirá la puesta en marcha de una plataforma de control que permita al Concello conocer la demanda del servicio y los recorridos realizados por cada vehículo

El Teniente de Alcalde y Concelleiro de Movilidad de Lugo, Rubén Arroxo, se reunió con vecinas y vecinos de Las Regas, uno de los núcleos donde la Tenencia de Alcaldía iniciará el plan piloto de taxi a demanda. Según explicó Arroxo, "Lugo pode ser a segunda cidade do estado en contar cun sistema que permita á veciñanza das parroquias sen servizo de bus solicitar un taxi para achegarse ata a cidade a custo reducido".

El Teniente de Alcalde destacó que "poñeremos en marcha un servizo para que a veciñanza, baixo demanda, poida facer os seus desprazamentos, xa que o bus urbano non pode chegar ás 54 parroquias".

El transporte rural a demanda requerirá la puesta en marcha de una plataforma de control que permita al Concello conocer la demanda del servicio y los recorridos realizados por cada vehículo. El servicio funcionará de forma similar al bus urbano, conectando todas las parroquias con rutas predefinidas y manteniendo el precio del billete del bus urbano, siempre que la vecindad de los núcleos rurales lo solicite con antelación.

Arroxo concluyó que "sería insostible que o bus urbano dera servizo ás 54 parroquias do rural de Lugo, mais esta alternativa permitiría á veciñanza gozar de transporte público a un prezo asequible".