Lugo activa un plan especial de limpieza para el 1 de noviembre
El Área de Transición Ecolóxica del Concello de Lugo puso en marcha un dispositivo especial de limpieza con motivo de la celebración del Día de Todos los Santos, el próximo 1 de noviembre. Así lo dio a conocer Miguel Fernández, alcalde de Lugo, quien explicó que «este dispositivo especial prolongarase durante 14 días cunha cobertura reforzada, na que traballarán 14 operarios e operarias, que empregarán 12 vehículos especiais. O obxectivo deste Goberno local é que nestas datas tan significativas e de tanta afluencia ao cemiterio municipal, todo estea nas mellores condicións posibles».
Bajo la coordinación de la empresa concesionaria del servicio municipal de limpieza, LuceLugo, se está desarrollando una cobertura especial. Según indicó Miguel Fernández, «actuarase tanto no interior do cemiterio, como na súa contorna, con traballos que xa comezaron na xornada do luns e que se prolongarán ata o seguinte día da festividade». El alcalde destacó además que «tamén se están a facer estes días tarefas de limpeza para que as estradas e os accesos ao camposanto sexan o máis seguros posibles».
El Plan de Limpieza Especial se desarrollará hasta el próximo 2 de noviembre e incluye trabajos previos de desbroce, limpieza de accesos, fregado y baldeo con equipos de alta presión y recogida continua de residuos. En total, 14 trabajadores y trabajadoras participan en este operativo, que combina medios manuales y vehículos eléctricos con el objetivo de mantener el cementerio y su entorno en condiciones óptimas durante una de las fechas de mayor afluencia del año.