Maite Ferreiro, concelleira de Cultura, Turismo e Promoción da Lingua, anunció que esta semana finalizarán tres residencias artísticas del ciclo «Atopémonos Bailando», impulsado por el área de Cultura en colaboración con el Colectivo Glovo. Ferreiro subrayó que este ciclo «permite que moitas e moitos artistas emerxentes desenvolvan os seus traballos en Lugo, descubrindo instalacións como o MIHL ou o Vello Cárcere».
Los artistas Jessica Castellón y Boris Orihuela, con su espectáculo «ni fu ni fa», Jandross con «a noite do Cuco» y el colectivo iXa con «52-Blau» realizarán sus muestras abiertas esta semana en el MIHL. En el caso de los dos primeros, serán el miércoles 5, mientras que el colectivo iXa actuará el viernes 7, en todos los casos a partir de las 18.00 horas. Las entradas serán gratuitas y podrán reservarse en el teléfono 604 002 295.
Maite Ferreiro destacó el programa de residencias «Atopémonos Bailando» como «un importante apoio ao sector das artes do movemento, facendo fincapé na primeira fase de investigación e creación de espectáculos, ofrecendo tamén canles de diálogo coa veciñanza». Recordó, además, que esta iniciativa forma parte de la estrategia municipal de apoyo a las artes del movimiento, en conexión con otros programas como el Festival Cartografía en Movemento o el ciclo LED – Lugo en Danza.