Miguel Fernández, alcalde de Lugo, presentó el concierto que el pianista británico James Rhodes ofrecerá el próximo 19 de noviembre, a las 20.00 horas, en el auditorio Fuxan os Ventos. El recital forma parte del programa conmemorativo del 25 aniversario de la declaración de la Muralla de Lugo como Patrimonio de la Humanidad por la UNESCO. Las entradas están disponibles desde hoy a través de la web entradaslugo.es, con un precio de 10 euros.
Miguel Fernández señaló que «estamos a celebrar unha data que vai moito máis alá dun aniversario. Falamos dun recoñecemento internacional que puxo a Lugo no mapa cultural do mundo». En este sentido, destacó que «estes 25 anos son unha oportunidade para mirar cara ao futuro con ilusión, coidando o que somos e apostando pola cultura, pola educación e pola convivencia». El alcalde definió el concierto de James Rhodes como «unha das citas máis destacadas do programa conmemorativo».
El regidor subrayó que Rhodes «é un creador comprometido, valente e profundamente humano», y recordó su papel como impulsor de la Lei Rhodes de protección a la infancia. «Traer a James Rhodes a Lugo é apostar por unha maneira de entender a cultura como ferramenta de transformación social e emocional», añadió Fernández. El programa del 25 aniversario se prolongará hasta el 30 de noviembre e incluirá más de quince actividades culturales, deportivas y sociales.