Inaugurado el remodelado parque infantil del Sagrado Corazón

Miguel Fernández, nuevo alcalde de Lugo
photo_camera Fernández destacó el esfuerzo inversor del Concello en espacios infantiles

La inversión fue de casi 100.000 euros

Miguel Fernández, alcalde de Lugo, inauguró la remodelación del parque infantil del Sagrado Corazón. El regidor puso en valor la obra, «que conta cunha superficie duns 30 metros de largo na rúa paralela ao centro de saúde». Subrayó además que esta zona de ocio se suma «ás outras 83 áreas recreativas que hai na cidade» y remarcó que en esta actuación «primou a seguridade ademais do desenvolvemento cognitivo e físico, coa implantación de cinco xogos e unha infraestrutura de torre múltiple para un parque perimetrado e valado, no que o Concello de Lugo investiu preto de 100.000 euros».

Durante el acto de apertura, el alcalde incidió en que «o que estamos a facer aquí hoxe é mellorar a calidade de vida da veciñanza, crear espazos cómodos, seguros e acolledores que favorezan a convivencia, o encontro e o bo ambiente». Para Miguel Fernández, «espazos como este son fundamentais para o crecemento das nosas crianzas, pero tamén para fomentar a socialización, o encontro e a mellora das relacións entre os veciños e veciñas».

Las obras de remodelación, ejecutadas a lo largo de un mes, supusieron la instalación de una torre múltiple con redes, toboganes, paneles lúdicos y columpios, además de un pavimento especial de caucho continuo, con revestimiento decorativo, antideslizante y respetuoso con el medio ambiente. Para salvar el desnivel de la calle, el parque incorpora un tobogán integrado, una zona de escaleras y una rampa de escalada con presas.

Comentarios