La Diputación asume la gestión de los huertos urbanos de Os Paxariños, en Lugo
José Tomé, presidente de la Deputación de Lugo, y Miguel Fernández, alcalde de Lugo, firmaron un convenio de colaboración mediante el cual la institución provincial asumirá la gestión y el mantenimiento de los 32 huertos urbanos de Os Paxariños. El acuerdo, con un presupuesto de 57.000 euros, tendrá una vigencia de dos años, desde finales de 2025 hasta mediados de 2027.
Tomé destacó que «o obxectivo é, por unha banda, mellorar a eficiencia na xestión destes espazos, e pola outra, reducir a duplicidade de gasto». También puso en valor la experiencia de la Diputación en este ámbito, ya que «temos ocupadas 140 das 150 parcelas do Parque do Rato». En Os Paxariños, 31 de las 32 parcelas ya están asignadas.
El alcalde de Lugo valoró el acuerdo como «un exemplo de cooperación entre administracións que redunda directamente no benestar da cidadanía». Fernández incidió en que con este convenio «aseguramos que as familias e colectivos que xa viñan utilizando os hortos poidan seguir facéndoo con todas as garantías, ao tempo que abrimos a porta a novas oportunidades para persoas en situación de desemprego, centros educativos ou entidades sociais».