Dieciséis compañías participan en el nuevo Circuíto de Teatro Profesional impulsado por la Diputación de Lugo
La Vicepresidencia de la Diputación de Lugo ha puesto en marcha una nueva edición del Circuíto de Teatro Profesional, una iniciativa con la que el área de Cultura busca promover el acceso a propuestas escénicas de calidad en todo el territorio. En esta edición participan dieciséis compañías y se programarán más de una treintena de obras.
El catálogo de este año incluye a compañías como Trécola Producións, Xamón Producións, Ítaca Teatro, Ubú Teatro, Teatro do Miolo, Señor López Producións, Satori Teatro, Lîlâ Teatro, Bátega Teatro, Mircromina Títeres, A Compañía Solitaria do Dr. Monifate, Loia Producións, Tarabela Creativa, Bengala Teatro Físico, Enésima e ZoeVixion. A través de este programa, concellos e entidades culturais poden solicitar funcións con apoio económico directo da Deputación.
Las propuestas abarcan múltiples disciplinas: teatro de títeres, teatro de objetos, narración oral, montajes con música en directo, teatro danza o teatro gestual, dirigidas tanto al público familiar como adulto.
La diputada de Cultura, Iria Castro, destacó que «a área de Cultura mantén o apoio á rede de compañías profesionais da provincia, poñendo en marcha unha programación concreta que lles permite rendibilizar o seu traballo creativo, e contribuíndo, no medio prazo, a consolidar un público para o teatro e as artes escénicas en todas as comarcas».
Castro subrayó también la renovación del catálogo artístico con la entrada de nuevas formaciones: «A incorporación ao ciclo de catro novas compañías Tarabela Creativa, Bengala Teatro Físico, Enésima e ZoeVixion amplía o catálogo de propostas a disposición de concellos e asociacións».
El programa cuenta con una dotación de 110.000 euros, con los que la Diputación asume hasta el 90 % del coste de las representaciones solicitadas por asociaciones, y entre el 70 % y el 80 % en el caso de los concellos, según su población. «É importante facilitar o acceso a propostas culturais de calidade en todo o territorio, de man de concellos e asociacións que precisan este tipo de colaboracións e iniciativas para ampliar as súas programacións culturais», concluyó Castro.