Dieciocho policías locales reciben en Lugo los diplomas del Plan Agrupado de la Diputación
El presidente de la Diputación de Lugo, José Tomé Roca, y el alcalde de la ciudad, Miguel Fernández Méndez, entregaron este viernes en el Pazo de San Marcos los diplomas acreditativos a 18 agentes de Policía Local que superaron el curso Fundamentos básicos de manexo de arma, tiro con baixa luminosidade e reacción sanitaria táctica como primeiro interveniente.
La acción formativa forma parte del Plan Agrupado de Formación Continua que impulsa la Diputación lucense y está homologada por la Academia Galega de Seguridade Pública (AGASP).
Tomé Roca felicitó a los participantes, en su mayoría del Concello de Lugo, aunque también acudieron agentes de Monforte de Lemos, A Fonsagrada y Vilalba.
«Agradezo o voso compromiso co público e o interese individual e colectivo por seguir formándose, e desta forma, ofrecer cada vez mellores servizos á cidadanía», valoró el presidente provincial.
Tomé destacó que este plan «é un bo exemplo desa ampla colaboración que a Deputación mantén cos concellos, económica, pero tamén técnica e formativa» e incidió en que las acciones propuestas «buscan un obxectivo común: contar cuns servizos públicos de calidade, modernos, que poñan no centro da súa actuación aos cidadáns, como fan os axentes da Policía Local».