El Día do Veciño de Lugo se celebrará el domingo 19 de octubre en el Pazo de Feiras

Pablo Rivera, durante la presentación del Día do Veciño
Las estimaciones apuntan que asistirán alrededor de 5.000 personas

Pablo Rivera, diputado de Promoción Económica e Social, participó en la presentación de la vigésimo tercera edición del Día do Veciño, que se celebrará el domingo 19 de octubre bajo el lema «Deixar de loitar é deixar de soñar». Está previsto que la cita, que cuenta un año más con una aportación de 18.000 euros por parte de la Diputación de Lugo, reúna en el Pazo de Feiras e Congresos a cerca de 5.000 vecinos y vecinas de toda la provincia.

En el acto participaron también Jesús Vázquez, presidente de la Federación de Asociacións de Veciños Lucus Augusti, y Ana González Abelleira, concelleira de Cohesión Territorial del Concello de Lugo, entre otros. La presentación estuvo amenizada por una banda de música tradicional y contó con la presencia de medio centenar de miembros del colectivo organizador. Rivera destacó que «esta é unha cita que xa forma parte da identidade da provincia» y puso en valor que el territorio esté lleno «de xente comprometida; de persoas que cren que mellorar o lugar onde viven tamén é mellorar a provincia enteira».

«O Día do Veciño é tamén unha festa de convivencia, un espazo onde todos e todas somos iguais, sen diferenzas entre o rural e a cidade, entre xeracións ou ideoloxías», añadió el diputado, quien subrayó que el espíritu vecinal «inspira o traballo da Deputación de Lugo: defender os dereitos de todas as persoas, garantir os servizos públicos de calidade e apostar por un rural vivo, con oportunidades e con futuro». Durante la jornada se entregarán las 22 “V de Veciño”, condecoraciones que reconocen la labor de personas y entidades que destacan por su contribución a la dinamización y promoción de sus comarcas y, por tanto, de toda la provincia.