El Concello ha iniciado un procedimiento sancionador contra la empresa concesionaria del servicio de actividades extraescolares en los centros educativos públicos ante el presunto impago de nóminas al personal adscrito al servicio. Iria Buide, concelleira de Educación e Difusión do Coñecemento, explicó que «recibimos nas últimas semanas novas comunicacións por parte das e dos traballadores do servizo, indicando que os pagos das nóminas seguen sen efectuarse en prazo», motivo por el que se activó el expediente administrativo por incumplimiento contractual.
El pasado 15 de enero, la Concellería de Educación remitió un requerimiento a la empresa para que aportase la documentación relativa a los pagos al personal. Transcurrido el plazo sin respuesta, el Concello ha iniciado el procedimiento por un incumplimiento muy grave de las condiciones del contrato, que podría derivar en su rescisión.
Iria Buide señaló que «seguimos traballando para que os distintos servizos se presten garantindo as mellores condicións tanto para as persoas usuarias como para o persoal que traballa neles», y añadió que «faremos todo o posible para que as nenas e nenos poidan desfrutar das actividades extraescolares e que o persoal teña garantidos os seus dereitos laborais».