La empresa Campomayor celebrará el 10 de octubre en el Auditorio Fuxan os Ventos de Lugo su primera Convención de Clientes, un encuentro que reunirá a 300 personas entre clientes, proveedores, distribuidores y colaboradores. María Caridad García, CEO de la compañía, y Rodrigo García, director comercial, explicaron que «queremos que esta convención sexa un espazo de diálogo e de construción conxunta» y subrayaron que nace con vocación de continuidad para «seguir fortalecendo os lazos entre empresa, territorio e sociedade».
Como antesala del evento, el día 9 se abrirán las instalaciones de la compañía «para que os invitados poidan coñecer de primeira man a nosa historia, o noso proceso produtivo e a aposta pola calidade e innovación que nos define». Además, destacaron la coincidencia con una fecha simbólica: «non pode ser máis significativa, xa que coincide co Día Mundial do Ovo, o que reforza o sentido deste encontro e convérteo nun momento especialmente relevante para todos os que formamos parte desta cadea de valor».
El programa incluirá mesas temáticas, presentaciones y espacios de debate con profesionales de la restauración, el retail y el sector del huevo, además de chefs y ponentes de ámbito nacional. La concejala de Cultura, Turismo y Promoción de la Lengua, Maite Ferreiro, destacó que el auditorio municipal es «un espazo útil tanto como centro cultural de relevancia como para convencións deste estilo» y afirmó que el Concello trabaja «para converter a Lugo nunha cidade referencial para eventos especializados relacionados coa promoción dos produtos da nosa terra».