El BNG de Lugo reclama a la Xunta la reparación del alumbrado ornamental de la muralla
El BNG realizó una acción reivindicativa en el adarve de la muralla para pedir a la Xunta de Galicia que garantice el buen estado del alumbrado ornamental. Rubén Arroxo señaló que «este domingo celebramos o 25 aniversario da declaración da Muralla como Patrimonio da Humanidade e seguimos a ver 106 luminarias do adarve apagadas», pese al uso frecuente de este espacio durante la noche. En el acto, la formación propuso irónicamente que la Xunta instale velas si no es capaz de restablecer la iluminación en una semana tan significativa.
Arroxo subrayó que este alumbrado es necesario durante todo el año y recordó que esta es «a semana máis importante para a muralla» debido a la celebración del aniversario de su declaración como Patrimonio de la Humanidad. Afirmó que la Xunta «ten que poñer en valor a muralla, que representa non só un ben histórico senón tamén un gran recurso turístico e cultural, ao ser a única muralla romana que se conserva completa».
El portavoz del BNG añadió que «Lugo está a traballar en poñer en valor o monumento máis importante da cidade, mentres que a Xunta deixa de lado o mantemento do alumeado». Consideró esta situación «un novo exemplo da discriminación da Xunta a Lugo» y señaló que «a falta de mantemento da muralla únese ao olvido nos orzamentos e á ínfima colaboración coa celebración das festas do San Froilán».