Avanzan las obras de mejora del entorno del CEIP Rosalía en Lugo

Los trabajos en la rúa Cambria transformarán la zona en un espacio peatonal y seguro para el acceso al colegio

El teniente de alcalde de Lugo, Rubén Arroxo, y la edil de Educación e Difusión do Coñecemento, Iria Buide, visitaron el CEIP Rosalía de Castro, donde ya se están ejecutando los trabajos de reforma de la rúa Cambria.

«Modificarase parte da rúa Cambria para que as crianzas poidan acceder ao colexo Rosalía, a través dun entorno amable e seguro», señaló Arroxo, quien añadió que «avanzamos nunha cidade con espazos pensados para as persoas, aproveitando tamén para renovar os servizos soterrados como a rede de alumeado ou o abastecemento».

El proyecto contempla la creación de una plataforma única con preferencia peatonal, modelo que, según el teniente de alcalde, «está a funcionar xa en moitos puntos da cidade». También se habilitarán zonas ajardinadas y bancos, con el objetivo de crear «un novo espazo de convivencia como o que podemos ver no norte da cidade, na contorna do Colexio Luís Pimentel».

El CEIP Rosalía es uno de los cinco centros incluidos en el programa de «vieiros escolares seguros», que, en palabras de Arroxo, «facilita a conciliación familiar, ademais de promover hábitos de vida saudables e reducir o tráfico rodado na contorna dos colexios». Esta intervención complementa además el proyecto «Camiño ás Aulas».

Las obras consisten en la renovación de la calzada y las aceras, para habilitar después la plataforma única al nivel de las actuales aceras. También se renovará la red de abastecimiento con nuevas tuberías de fundición dúctil y canalizaciones para el alumbrado público. El pavimento se ejecutará en hormigón desactivado en color rojizo, «unha solución estética que tamén podemos ver en diversos puntos da cidade, e que permite reducir o mantemento dos espazos públicos pola súa grande durabilidade».

La Tenencia de Alcaldía invierte 124.078,45 euros en esta actuación para, en palabras de Arroxo, «avanzar no obxectivo de aumentar os espazos de convivencia e mellorar as contornas escolares con zonas humanizadas».