Avanzan las obras de desdoblamiento de la Avenida Infanta Elena
José Tomé, presidente de la Diputación, y Miguel Fernández, alcalde de Lugo, supervisaron el avance de las obras de desdoblamiento y humanización de la Avenida Infanta Elena. Se trata de una actuación que completará los 2,7 kilómetros de esta vía, en la que la institución provincial invierte un total de 2,4 millones de euros en el tramo comprendido desde la glorieta de Garaballa hasta la de Benigno Rivera. Actualmente se están instalando las aceras en los últimos 456 metros.
Tomé Roca destacó que «estamos a traballar moi rápido e seguramente acabemos antes do previsto». Avanzó que «poderemos comezar co estendido do outro carril en 10 ou 15 días, cando rematemos os traballos das marxes coa instalación das tubaxes de saneamento, abastecemento e iluminación». Subrayó además que la actuación ya ha transformado la principal vía de entrada y salida de la ciudad por el norte y que «entre outubro e novembro teremos completo un acceso espectacular, o mellor que terá Lugo e onde fai máis falta pola afluencia de tráfico que ten».
El proyecto incluye una plataforma de 32,5 metros de ancho, con dos o tres carriles de circulación por sentido, carriles bici, aceras, arbolado y mobiliario urbano. También incluye la renovación de las redes de abastecimiento, saneamiento y alumbrado para garantizar los servicios de un futuro crecimiento urbanístico en esta zona de la ciudad.
Miguel Fernández señaló que «xa é visible o cambio que vai experimentar este acceso á cidade, nunha zona con gran peso comercial e industrial, pola súa proximidade ao centro comercial e aos polígonos industriais». Agradeció el «compromiso da Deputación de Lugo e tamén o importante esforzo económico realizado, con eses 2,4 millóns de investimento que implicará a ampliación desta entrada a Lugo, e que nos permite ademais avanzar nos proxectos de mellora doutros accesos como a Avenida Adolfo Suárez».